Nowa pula mieszkań wprowadzana do sprzedaży co dwa, trzy miesiące – to plan RONSONA na rozwój inwestycji Ursus Centralny. Już teraz deweloper jest najmocniejszym graczem w tej dzielnicy i buduje największe osiedle na 1500 mieszkań, z bulwarem atrakcji dla swoich mieszkańców. „To nasza odpowiedź na duże zainteresowanie tą lokalizacją”.
Sprzedane w błyskawicznym tempie wcześniejsze etapy inwestycji, skłoniły nas do zrealizowania śmiałego planu na najbliższe miesiące. W kwietniu, czerwcu, wrześniu oraz listopadzie zasilimy podaż liczbą blisko 400 mieszkań – mówi Andrzej Gutowski, Wiceprezes, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu RONSON Development. – To oczywiście odpowiedź na ogromne zainteresowanie ze strony klientów. A potencjał Ursusa znajduje odzwierciedlenie właśnie w ich decyzjach zakupowych.
Popularność Ursusa potwierdzają liczby. Według Raportu JLL – „Sytuacja na pierwotnym rynku mieszkaniowym Q4 2020” – w analizach dla Warszawy, Ursus znalazł się w czołówce dzielnic z największą liczbą mieszkań wprowadzonych do sprzedaży w IV kwartale 2020 roku (410 jednostek – 12,6% nowej podaży – red.). Osiągnął również wiodącą pozycję jeśli chodzi o dzielnicę z największą liczbą sprzedanych lokali – 429 mieszkań. Natomiast ceny za m2 w okresie od grudnia 2017 do grudnia 2020, wzrosły w tej dzielnicy o 28%.
Dane JLL pokazują potencjał inwestycyjny dzielnicy, gdzie kwartalnie zaspokojony popyt przewyższa kwartalnie wprowadzoną podaż. Ten pomyślny trend utrzyma się ze względu na świetną komunikację, bliskość terenów zielonych, takich jak EKO PARK, oraz powstającą nowoczesną tkankę mieszkaniową. Oczywiście do tego ostatniego dokładamy swoją cegiełkę – zaznacza Andrzej Gutowski.
Ursus Centralny został zaprojektowany jako osiedle samowystarczalne, z licznymi benefitami dla mieszkańców. Bliskość EKO parku, terenów rekreacyjnych, szkół, przedszkoli oraz bogata baza usług mają gwarantować komfort życia.
Cechą charakterystyczną inwestycji jest bulwar z atrakcjami, przebiegający wzdłuż osiedla.
Ten projekt wpisał się w post-covidowe trendy, zgodnie z którymi mieszkańcy oczekują, że ich nowe mieszkanie nie będzie jedynie „sypialnią”, ale otworzy możliwości do zaspokojenia lokalnie wszystkich swoich potrzeb – mówi Karolina Bronszewska, Marketing Manager RONSON Development.
Na fali sukcesu sprzedażowego wcześniejszych etapów inwestycji Ursus Centralny, RONSON wprowadza już 4. etap projektu, z pulą 123 lokali, o metrażach od 39 do 85 m2.
Widząc rosnącą popularność dzielnicy, zdecydowaliśmy się podpisać umowę przedwstępną na zakup kolejnego dużego terenu, pozwalającego nam zrealizować projekt na ponad 1 500 mieszkań. Jesteśmy w trakcie opracowywania due diligence dla tego terenu – konkluduje Andrzej Gutowski.